Cum platesc

Modalități de plată

  • 1. Plată ramburs pentru expedițiile efectuate cu o firmă de curierat.
  • 2. Transfer bancar  (ideal pentru persoanele juridice)
  • 3. Plata la livrare  (in Bucuresti)

Plata Ramburs

Se achită reprezentantului firmei de curierat la livrarea coletului.

Transfer bancar

Metoda de plată preferată de clienții cu persoanalitate juridică.

Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent în colet.

Comanda va fi procesată după ce avem confirmarea transferului bancar insoțit de ștampila băncii pe email la [email protected], sau după ce avem confirmarea plății din partea băncii noastre.

Datele pentru efectuarea platii:

TORNADO 2000 SRL

J40/10337/1999

RO12460509

CONT:  RO77BACX0000000548716000

UNICREDIT-PANDURI

Plata la livrare

Comanda se achită reprezentantului firmei noastre la livrarea coletului oriunde în Bucuresti. Dacă valoarea comenzii dumneavoastră depășește 200 de lei TVA inclus, pentru clienții din orașul Bucuresti, LIVRAREA ESTE GRATUITA.

 

Atenție! Te rugăm să nu efectuezi plata înainte de a fi contactat de un consultant TORNADO 2000 SRL

Plata va trebui efectuată în maxim trei zile lucrătoare - în caz contrar refuzam comanda, considerând refuzarea comenzii de către client.

© 2020 Birotica Tornado 2000